Közélet, hírek

A Coloplast logisztikai központot épít Tatabányán

1/1

?>
1/1

A Coloplast logisztikai központot épít Tatabányán
Közélet, hírek

A Coloplast logisztikai központot épít Tatabányán

2016.08.04. 08:00

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Tatabánya

A gyógyászati segédeszközöket gyártó Coloplast megkezdte magyarországi logisztikai központjának építését a tatabányai ipari parkban. A 25 ezer négyzetmétert meghaladó létesítmény 2017 nyarán kezdi meg működését. Az új logisztikai központ területe a jelenlegi telephely területének ötszöröse lesz.

A Coloplast jelenlegi csomagolási és disztribúciós központja teljesen megtelt, nagyobb helyre van szükségük, hogy hatékonyabban tudják kezelni a cég gyáraiból érkező termékmennyiséget. A magyarországi logisztikai központ többfunkciós logisztikai telephely: a késztermékek megfelelő célországokba szállításán kívül a termékek ország-specifikus csomagolását is végzik. A Coloplast erről a telephelyről látja el termékekkel a közép-európai piacokat, illetve a tengerentúli fejlődő országokat. 

A társaság Magyarországon háromezernél több munkavállalót foglalkoztat nyírbátori, illetve tatabányai üzemében. A magyarországi Coloplast-gyárak rendelkeznek a legnagyobb termelési kapacitással, megelőzve a világ többi pontján (az Amerikai Egyesült Államokban, Dániában, Franciaországban és Kínában) található öt gyártólétesítményt.

A nyírbátori üzemet legutóbb 2015 áprilisában bővítettek 7,9 milliárd forint értékű beruházással, ekkor stratégiai partnerségi megállapodást kötöttek a kormánnyal. Emellett a Coloplast Hungary Kft. 2015 szeptemberében bejelentette, hogy 11 milliárd forintos beruházással egy újabb gyáregységet épít tatabányai telephelyén, ahol ezzel 501 új munkahelyet teremt.

A nyilvánosan elérhető adatbázisok alapján a Coloplast Hungary Kft. értékesítésének nettó árbevétele a 2015 szeptember 30-án záródó üzleti évben 85,4 milliárd forint volt, egy évvel korábban 74,1 milliárd forint árbevételt értek el. A termékek szinte teljes körét az anyavállalatnak értékesítették.
A dán székhelyű társaság világszerte közel tízezer munkavállalót alkalmaz, 2013 és 2014 között teljes bevétele 12,4 milliárd dán korona (506 milliárd forint) volt. Ennek döntő része a két legnagyobb üzletág, a sztómaterápiás és az inkontinencia-ellátási eszközökből származott.

forrás: MTI

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk